Sunday, January 17, 2010

Salam Perpisahan


Salam Sejahtera Semua,
Hari merupakan hari terakhir saya di UiTM Segamat untuk sementara waktu.
Saya telah bercuti tanpa gaji mulai 1hb Januari 2010 sehingga 31hb Dis 2012.
Saya akan berangkat ke The Hague Nederlands pada 22hb Januari 2010 dan akan menetap di sana selama 3 tahun.
Jika diizinkan Allah saya akan kembali bertugas pada 1hb Jan 2013
Disini saya ingin memohon ampun dan maaf kepada semua jika terdapat kesalahan dan kesilapan yang telah saya lakukan.
Saya juga ingin merakamkan ucapan ribuan terima kasih kepada semua (tidak dapat saya sebutkan satu persatu di sini) diatas segala kerjasama dan bantuan yang telah dihulurkan kepada saya.
Kepada sesiapa yang ada kesempatan ke Eropah, sila datang ke rumah saya di The Hague Nederlands (cari saya di Kedutaan Malaysia di sana), kunjungan anda amat dialu-alukan.
Anda boleh hubungi saya melalui emel pejabat atau drazman44@gmail.com.

Salam perpisahan dan selamat tinggal sehingga bertemu kembali Insyaallah......

P.S. Kepada 2 orang sahabat saya yang berulang dari Melaka, pandu dengan cermat dan berhati-hati, sehingga berjumpa lagi.

5 comments:

utHe mauRa said...

take cre n gdlux dr..
smga bjaya!!

EcHa-aiShah-HeLicoNia ^-^ said...

take care doctor...gudluck and doakan kejayaan saya di sini

maira mazlan said...

dr... sy umairah doakan dr n sekeluarga baek2 saja di sana.. insyaallah kalau saya g sana saya singgah la umah dr. hihi... we love you,dr.azman... Semoga Allah merahmati kita semua. Amin~

imejiner said...

all da best doc =) semoga Allah berkati dr.azman.

Anonymous said...

Ini Wan Cik Pinah dan acik Dan. Kami bercadang ke Amsterdan mungkin April Tahun depan atau September tahun ini . Tolong syorkan tarikh yang sesuai untuk membuat lawatan ke sana. Dam kami akan meneruskan lawatan ke German. Tolong cari ............free tempat tinggal di German,,,,,,Jumpa lagi dan doakan agar sihat waafiat. Salam untuk semua.email: hjhamdan@yahoo.com